سه مطالعه تجربی این تحقیق در گروه دانشآموزی فعلی تنظیم شدهاند که محیط آموزشی امروزی را در بر میگیرد.
به دنبال تغییر از سبکهای لباس مجلسی شیک سنتی فردگرایانه به آموزشهای ارتباطگرا و تجربی (کمبر، لیونگ و ما 2007؛ گیلیس و همکاران، 2008؛ کوربت و اسپینلو 2020)، روابط استاد و دانشجو در حال تغییر ساختار به یک آموزش شخصیشدهتر است که در آن کارکنان انتظار می رود که نقش های شبانی را نیز بر عهده بگیرند (لی و شالرت 2008).
در نتیجه، اخیراً تلاشهای تحقیقاتی برای کشف پیوندهای بین پیوندگرایی و تأثیرات آن بر نتایج روانشناختی دانشآموز، مانند نگرشها، مشارکت و رفتار انجام شده است.
مطالعه اخیر توسط گهلباخ و همکاران. (2016) پیشنهاد کرد که ادراک از شباهت های دانش آموز و معلم اثرات پایین دستی قابل توجهی بر نمرات دانش آموزان دارد.
این ایده از اثرات پایین دستی در دیگر ادبیات اخیر نیز نشان داده شده است.
یکی از پرسود ترین نوع تجارت در جهان خرید و فروش جیوه قرمز می باشد و از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.
مارتین و کولی (2019) تأثیر روابط مربی و دانشآموز را بر رشد تحصیلی بررسی کردند، و پیشنهاد کردند که افزایش روابط دانشآموز با مربیان، مشارکت دانشآموز را پیشبینی میکند.
پان و همکاران (2009) دریافتند که دانشآموزان «دسترسیپذیری» را بهعنوان مهمترین ویژگی معلم در مورد اثربخشی کلی تدریس رتبهبندی میکنند.
در این دوره جدید، لباس پوشیدن غیررسمی تر برای تقویت گرما ممکن است توسط دانش آموزان ترجیح داده شود.
با این حال، میتوان گمان برد که درک شایستگی برای درگیر کردن دانشجویان در محیطی که روابط استاد و دانشجو غیررسمیتر میشود، حیاتی است.
به منظور درک چنین تأثیرات «پاییندستی»، این تحقیق به بررسی اثرات گرما و درک شایستگی بر ارزیابیهای دانشآموزان از مربیان و رفتار میپردازد.
تحقیقات در مورد اثرات سرریز ویژگیهای تأثیرگذاری، مانند گرمی و شایستگی، تغییراتی را در برداشتها پیشنهاد میکند تا بر ارزیابیهای بعدی ارائهدهنده و نیات رفتاری مخاطب تأثیر بگذارد (ادیسون، بست، و وارینگتون).
شما می توانید برای اطلاع از نحوه دریافت وام و ثبت نام وام اشتغال کمیته امداد به سایت مرکزی این مجموعه مراجعه نمایید.
2006; Aaker, Vohs, and Mogilner 2010; پاتریک 2011; سیمون، استیچینسکی و گوتسل 2020).
این بیشتر توسط نظریه نفوذ اجتماعی پشتیبانی میشود که دلالت بر احساس گرما و شایستگی میکند که میتواند پذیرش درخواستها را افزایش دهد،
زیرا گیرنده اعتماد بیشتری به درخواستکننده دارد (مانند Guadagno و Cialdini 2007). ماردر و همکاران (2019) در زمینه شکل گیری تصور مربی پشتیبانی می کند.
آنها دریافتند که استفاده از شکلک در ارتباطات الکترونیکی ارسال شده توسط یک استاد بر گرمی و شایستگی درک شده تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر ارزیابی توانایی استاد برای ارائه بازخورد و نیات رفتاری دانشجویان تأثیر می گذارد.
Nesdoly، Tulk و Mantler (2020) پیشنهاد میکنند که احتمال ثبت نام دانشآموز در یک دوره معین زمانی افزایش مییابد که استاد معلم را هم خونگرم و هم توانمند بدانند.
تحقیق ویدمایر و لوی (1988) ادراک دانش آموزان را بر اساس مربی ادراک شده بررسی کرد.
از این رو شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.